octoplant er et nytt produkt som kombinerer funksjoner fra versiondog (AUVESY) og AutoSave (MDT). 

octoplant er en modulbasert programvareplattform, som kombinerer omfattende funksjoner for backup og versjonskontroll av automasjonssoftware med cyber security. Systemet kommer med en Business Intelligence-modul, som gir god oversikt, verdifull innsikt og full kontroll. Dette er den optimale kombinasjonen av IT og OT!

octoplant funksjoner

Hold produksjonen i gang med octoplant

Dagens industrianlegg må møte høyere krav enn tidligere, og blir stadig mer komplekse. Et voksende antall IoT-enheter, sensorer og automasjonssystemer, i tillegg til flere leverandører, sørger for en betydelig dataøkning. I tillegg kommer forventinger om kontinuerlig drift, raskere omstillingstider, strengere myndighetskrav og større cyber-risiko.  

Med octoplant holdes produksjonen i gang, og gir maksimal pålitelighet med minimalt med driftsstopp, høy kvalitet og høyere sikkerhet. I tillegg sørger programvaren for økt produksjonseffektivitet med databasert beslutningsstøtte.

octoplant dashbord

octoplant Dashboard

octoplant kommer med ulike dashbord for å gi brukerne god oversikt og informasjon om hendelser i systemet. Bruk dashbordet for å få tilgang til, analysere og overvåke data fra flere octoplant-servere.

System dashbord

System Dashboard

System Dashboard gir informasjon om hvordan systemet utnyttes. Her kan du få svar på spørsmål som «Hvor mange backups er aktiverte eller deaktiverte?» og «Hvilke backups mislyktes?». 

Job Log

Job Log

Job Log viser historikk over alle jobbresultater (f.eks. backup). Den gir en grafisk analyse av jobbresultater (Equal, Different, Error, etc.), og lar brukerne filtrere og sortere for videre analyse av historikken til spesifikke jobber. 

Admin Dashbord

Admin Dashboard

Admin Dashboard kommer med rapporteringsfunksjoner og oversikt over brukere, klienter og lisenser.

Funksjoner

  • Få oversikt over dine systemer, backup-rutiner og versjonshistorikk.
  • Opprett automatisk backup og hold deg oppdatert på uplanlagte endringer.
  • Reduser nedetid ved å bruke backup for å finne rett versjon og raskere gjenopprette systemet/konfigurasjoner.
  • Forbedre utstyrseffektiviteten (OEE) ved å standardisere backup og versjonskontroll. 
  • Implementer regulerte workflows for enklere dokumentasjon av myndighetskrav.
  • Identifiser potensielle cyber-risikoer og svakheter, og få anbefalinger for maksimal pålitelighet og stabilitet.

Velg mellom Core, Plus og Premium

octoplant finnes i tre versjoner – Core, Plus og Premium. Velg versjonen som passer ditt anlegg, og bestem hvilke deler av programvaren du ønsker å benytte. Dette gir deg fleksibiliteten til å tilpasse octoplant til dine behov. Se oversikt over alle funksjoner nedenfor.

octoplant core, plus og premium

For mer info om octoplant, se AUVESY-MDT sine nettsider her, last ned brosjyren nedenfor, eller ta kontakt med oss for en uforpliktende prat.

Nedlastninger

Vil du vite mer om octoplant?

Kontakt oss